Informații utile
MAGNA SERV AUTO

Fără limită de km

Disponibili 24/7

Predare/Primire mașină în locația aleasă

Află informații utile despre închiriere auto

Ce documente sunt necesare pentru a închiria o mașină?

Aveți nevoie de permisul de conducere, de actul de identitate și de un card de credit sau cash atunci cand închiriați mașina.

ACTUL DE IDENTITATE SAU PAȘAPORTUL

PERMISUL DE CONDUCERE
* Trebuie să fi fost emis cu cel puțin un an înainte de data închirierii mașinii;
* Trebuie să fie emis de autoritățile țării în care sunteți rezident;
* Pentru a închiria o mașină în România, toți șoferii trebuie să prezinte la biroul de închiriere atât permisul de conducere național cât și permisul de conducere internațional, dacă:
– dețin un permis de conducere emis în Europa și închiriază într-o țară din afara Europei;
– sau dețin un permis de conducere eliberat într-o țară non-europeană și închiriază o mașină în afara acestei țări;

Dacă nu respectă prevederile de mai sus privind permisul internațional de conducere, toți șoferii care conduc în România pot fi acuzați de conducere fără un permis valabil. Permisul lor de conducere poate fi reținut de Poliția rutieră pentru că nu a fost însoțit de un permis internațional și li se pot întocmi dosare penale. Ei nu vor mai putea să-și conducă mașina închiriată și vor trebui să facă alte aranjamente pentru returnarea autoturismului, ceea ce ar duce la cheltuieli suplimentare semnificative.

CARDUL DE CREDIT
* Cardul de credit folosit trebuie să conțină numele conducatorului autovehiculului închiriat. Această condiție are scop de identificare și de siguranță.
* În unele locații se acceptă și carduri de debit. 

Ce vârstă trebuie să am?

Vârsta minimă este de 25 de ani pentru a închiria un autoturism în România și să dețineți permisul de minim un an. 

Actele prezentate la întâlnirea cu reprezentantul nostru trebuie să fie aceleași cu cele utilizate pentru confirmarea rezervării. De asemenea aveți obliația să dovediți îndeplinirea criteriilor de vârstă.

Care sunt pașii unei închirieri?
  • Rezervarea

    1.    Trimiteți solicitarea prin formularul online de rezervări, prin e-mail sau telefonic. Solicitarea trebuie să conțină clasa mașinii, perioada de închiriere, locația de predare/preluare și numele clientului.
    2.    Un reprezentant MAGNA SERV AUTO face și vă transmite o rezervare provizorie care blochează mașina pentru perioada solicitată.

    3.    Dacă sunteți de acord cu oferta noastră trebuie să o confirmați în decurs de 48 de ore pentru a avea o rezervare definitivă.

  •  Închirierea

    1.    La data, ora și locația stabilite în rezervare se livrează mașina (spălată interior/exterior și cu plinul făcut). La livrare se semnează contractul de închiriere, se completează fișa de predare-primire a autoturimului și se efectuează plata.

    2.    Închirierea propriu-zisă. Dacă apare orice problemă puteți să ne sunați oricând, suntem la dispoziția dumneavoastră 24h/24.
    3.    La data, ora și locatia stabilite se returnează mașina. Finalul închirierii este consemnat în fișa de predare-primire, se returnează garanția și se eliberează o factură dacă a fost solicitată.

Am nevoie de un permis de conducere internațional?

Clientul are obligația de a deține un permis de conducere internațional în cazul în care acesta deține acte emise în țări cu altă scriere decât în alfabetul Latin și pentru cele obținute prin conducere auto cu volan pe dreapta (Ex.: UK, India, Australia, Japonia).

Ce mașină să aleg?

Când alegeți mașina țineti cont de confortul cu care sunteți obișnuit, tipul de drum pe care îl veți parcurge, numărul de pasageri sau spațiul necesar. Calitatea călătoriei va fi cea mai importantă.

Poate o altă persoană să conducă autoturismul?

Da, o mașină poate fi condusă de două persoane diferite și nu se percep taxe suplimentare pentru șofer adițional. Numele și detaliile șoferului adițional trebuie să fie specificate în contractul de închiriere. Șoferul adițional are aceleași obligații ca și șoferul principal.

Cum influențează cursul de schimb valutar prețul de închiriere al mașinii?

MAGNA SERV AUTO este o companie română și toate tranzacțiile se efectuează în lei (RON). Prețurile prezentate sunt stabile în €. Aceasta înseamnă că prețul final al serviciului se calculeaza în €, după care se convertește în lei (RON) la rata de schimb afișată de Banca Națională Română (BNR) din ziua plății + 2%. Acest preț va fi convertit (dacă este necesar) din lei (RON) în moneda în care este deținut cardul, de către banca emitentă, la rata de schimb suportată de aceasta.

Pot beneficia de un scaun pentru copil?

În România, orice copil cu vârsta sub 3 ani trebuie să fie asigurat într-un scaun orientat înspre sensul de mers al mașinii. Cere în avans un scaun pentru copil și vom comunica prețul pentru această opțiune. Nu oferim scaun pentru sugari sau scaune pentru poziționarea pe verticală (booster seats).

Ce asigurări include prețul?

Prețul închirierii include RCA și asigurare limitată pentru avarierea mașinii și în caz de furt. Asigurare limitată înseamnă că pagubele sunt asigurate sub rezerva sumei de 200 € (sau mai mult în cazul mașinilor din clasa superioară – este suma solicitată ca garanție care constituie limita maximă de responsabilitate pe care o ai față de noi, în cazul unui accident sau al unui furt). Agenția noastră oferă asigurari suplimentare care pot acoperi pagubele integral. Prețul variază în funcție de locație, clasa mașinii și durata închirierii, dar poți aloca între 5 și 20 € pe zi pentru a fi lipsit de griji. Recomandăm această opțiune doar dacă nu te afli în posesia unei asigurări auto personale sau a unui card de credit. Înainte să pleci de acasă, verifică existența unor limitări în privința daunelor acoperite de asigurarea oferită de credit card.

Ce se întâmplă dacă trebuie să modific sau să anulez o rezervare?

Poți schimba sau anula o rezervare cu până la 2 zile înainte de livrarea mașinii. Modificarea unei rezervări se face fără penalizari.

Ce se întâmplă dacă nu îmi place mașina pe care am ales-o?

Vorbește cu angajații agenției – aceștia vor încerca să găsească mașina care îți place. Dacă mașina face parte din altă clasă decât cea pe care ai ales-o inițial, atunci prețul se modifică corespunzator.

Voi primi autoturismul deja alimentat cu combustibil?

Toate autoturismele MAGNA SERV AUTO sunt închiriate cu rezervorul plin și trebuie alimentate înaintea predării lor la biroul MAGNA SERV AUTO. În caz contrar veți plăti combustibilul lipsă.

Există limită de kilometri?

Majoritatea tarifelor noastre includ kilometri nelimitați. Există totuși unele tarife care presupun o limită de kilometri și un cost pentru fiecare kilometru adițional făcut peste limita specificată. Veți fi informat la momentul rezervării dacă tariful dumneavoastră include kilometri nelimitați, sau îi puteți întreba pe colegii noștri de la biroul de închiriere.

Poate refuza MAGNA SERV AUTO să îmi închirieze un vehicul?

Nu îți vom închiria un autovehicul în cazul în care nu poți prezenta permisul de conducere și actul de identitate în original la ridicarea mașinii. 

Trebuie să spăl mașina înainte de a o returna?

Cu privire la acest aspect, în cele mai multe cazuri nu există o obligație contractuală. În condiții normale de folosință, aceasta poate fi returnată fără a fi nevoie să fie spălată înainte. Cu toate acestea, obligația ce prevede faptul că „mașina trebuie să fie returnată în aceeași condiție în care a fost preluată” poate atrage o taxare suplimentară daăa mașina este foarte murdară.

De asemenea, aveți grijă dacă alegeți să mergeți la o spălătorie. Orice zgârietură sau avarie va fi taxată în momentul predării mașinii, dacă mașina nu are asigurare suplimentară.

Sfaturi cu privire la acest aspect:

Nu parcați mașina sub copaci;
Aveți grijă dacă folosiți alimente sau băuturi în mașină;
Ștergeți semnele vizile de murdărie;
Dacă este cazul, aspirați nisipul sau praful de pe podeaua mașinii.

Îmi pot lua animalul de companie cu mine, într-o mașină închiriată?

Depinde de animal. Mașina trebuie înapoiată în starea în care a fost închiriată pentru a nu vi se solicita achitarea unor taxe suplimentare.

Vă recomandăm să:

– acoperiți bancheta cu o husă pentru a evita murdărirea sau zgârierea;
– opriți de mai multe ori pe drum pentru a permite animalului dumneavoastră să își rezolve problemele fiziologice;

Folosiți un ham special ce se poate prinde în centura de siguranță pentru a nu permite animalului dumneavoastră de companie să se plimbe prin întreaga mașina.


Curățați mașina la interior, apelând la serviciile unei spălătorii auto, înainte de a returna. Evitați rămânerea firelor de blană sau a mirosurilor. Costul va fi mult mai mic decât cel perceput de compania de rent a car.

Ce se întâmplă în cazul în care am nevoie de asistență în afara orelor de program?

MAGNA SERV AUTO vă oferă gratuit 24 ore Asistență rutieră oriunde în România în caz de urgență sau accident în care a fost implicat autoturismul închiriat de la noi. Este necesar doar un telefon la numărul menționat în contractul de închiriere.

Pot returna mașina mai târziu decât am stabilit în momentul închirierii?

Înțelegem că e posibil să întârziați și încercăm să fim flexibili. Dacă returnați vehiculul cu întârziere sau trebuie să prelungiți perioada de închiriere a mașinii, vă rugăm să ne contactați în cel mai scurt timp. În unele țări, dacă returnați mașina mai târziu decât e stabilit fără să anunțați biroul de închiriere sau fără să prelungiți închirierea, veți putea fi taxat suplimentar pentru predare cu întârziere.

Vă rugăm să rețineți că, dacă veți returna mașina după data și ora stabilite prin contractul de închiriere, veți plăti contravaloarea închirierii pentru zilele suplimentare plus o taxă de returnare cu întarziere pentru fiecare zi (sau parte a unei zile) de întârziere (dacă se aplică).

După completarea și trimiterea rezervării online, se consideră că s-a făcut rezervarea mașinii?

Rezervarea propriu-zisă a autoturismului se consideră efectuată după validarea datelor transmise online prin furnizarea de copii în format electronic a actului de identitate și a permisului de conducere.

Cum se procedează dacă vreau să preiau/predau mașina închiriată la aeroport?

Un agent al firmei vă va aștepta la aeroport. Se semnează contractul la aeroport și puteți astfel prelua imediat autoturismul. Dacă este prima închiriere trebuie să aveți la dumneavoastră fotocopii după actul de indentitate și permisul de conducere.

Cum procedez dacă vreau să prelungesc durata închirierii?

Pentru prelungirea duratei de închiriere trebuie să luați legătura cu reprezentanții noștri cu cel puțin 24 de ore înainte de data expirării contractului. Dacă mașina este disponibilă, se va face un act adițional de prelungire și se va achita noua perioadă de închiriere.

Ce se întâmplă dacă autoturismul va fi avariat?

Avariile existente trebuie menționate în documentele pe care le primiți la momentul închirierii. Oricum, vă rugăm să verificați și dumneavoastră mașina la momentul preluării. În cazul în care aveți orice observație în acest sens, vă rugăm să i-o comunicați agentului de închiriere pentru a fi menționată în documente.

Agentul de închirieri va verifica mașina la momentul predării. În cazul în care mașina a fost avariată pe parcursul închirierii dumneavoastră, trebuie să platiți costul reparațiilor până la valoarea mașinii în cazul în care nu ați acceptat asigurarea de accident. Dacă ați acceptat asigurarea de accident veți plăti o sumă care poate fi maxim valoarea responsabilității dumneavoastră.

În cazul în care autoturismul este adus în afara orelor de program, veți rămâne responsabil de starea mașinii până în momentul în care aceasta este verificată de către un membru MAGNA SERV AUTO.

În caz de accident, clientul trebuie sa procure și apoi să ofere către MAGNA SERV AUTO copii ale actelor persoanele terțe implicate în accident (polița de asigurare RCA, carte de identitate, permis de coducere, certificat de înmatriculare) raportul poliției sau constatarea amiabilă. Dacă persoana care închiriază autoturismul și/sau celălalt participant sunt persoane străine, trebuie să se efectueze investigația la fața locului și trebuie anexat raportul poliției.

Ne puteți contacta la telefon
0740 563 231

contact@magna-rent.ro

0771 195 702

Str. Oituz, Nr. 68, Bacău

Pentru o experiență cât mai plăcută acest site folosește cookie-uri. Navigarea site-ului înseamnă că ești de acord cu detaliile pe care le poți consulta aici.

Privacy Settings saved!
Setări de confidențialitate

Pentru o experiență cât mai plăcută acest site folosește cookie-uri. Navigarea site-ului înseamnă că ești de acord cu detaliile pe care le poți consulta aici.


  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Decline all Services
Accept all Services